• Etykiety do wykorzystania w biznesie

Drukarki do etykiet są przydatne nie tylko w domu i biurze. Bardzo często można je wykorzystywać także w prowadzeniu biznesu. Dzięki nim jest okazja zareklamować produkt albo przedstawić informację o nim.

Informacje o produkcie na wydrukowanej naklejce

Producenci wykorzystują etykiety do opisywania asortymentu, który mają w sprzedaży. W jaki sposób? Chociażby firma zajmująca się sprzedażą świeżo wyciskanych soków może wykorzystać drukarkę, na przykład Dymo czy Brother, do wykonania etykiety zawierającej informacje o dacie produkcji, o rodzaju soku czy terminie przydatności. Nic trudnego, wystarczy zaprojektować etykietę, zawrzeć potrzebne wiadomości i wydrukować.

Przykład opisywania żywności z datą przydatności DYMO D1 Brother TZe

Podobnie rzecz ma się z innego rodzaju asortymentem. Producent lokalnego makaronu może na przykład pochwalić się króciutką historią swojej firmy. Rodzinna firma zajmująca się sprzedażą wędlin ma okazję zaprezentować na etykiecie informacje o nagrodach, które produkt otrzymał podczas prestiżowego konkursu. Okazuje się więc, że drukowana naklejka to nie tylko sposób informowania o asortymencie, ale również możliwość promocji.

Zdrowa żywność w pudełku z kolorową etykietą

Zdrowa żywność podpisane opakowania taśma DYMO D1 Brother TZe

Z drukowanych etykiet często korzystają też przedsiębiorcy, którzy zajmują się dostarczaniem do klientów dietetycznej żywności. Dieta pudełkowa staje się coraz bardziej popularna, podobnie jak naklejki na opakowaniach. Z jednej strony to wymóg, ponieważ należy podać informację o produkcie i jego składzie. Z drugiej, łatwość wykonania etykiety, dostosowanej do swoich potrzeb, sprawia, że oszczędza się na czasie, a przy okazji otrzymuje się taką naklejkę, jaką sobie zaprojektuje producent. Projekt, kilka kliknięć, wybór wielkości wydruku i ze sprzętu już wysuwa się etykieta, która trafia na sprzedawany produkt.

Etykiety praktyczne i efektowne

Wspomniane już etykiety na pudełkach z dietetycznymi daniami, dostarczanych do domu klienta, pełnią oczywiście nie tylko funkcję informacyjną. To także, powtórzmy, świetna forma promowania swojego produktu. Kolorowe, efektowne, gustowne etykiety na pewno zwrócą uwagę. Mogą się znaleźć nie tylko na pudełkach, ale także na przykład na papierowych torbach. Nie ma się więc co dziwić, że producenci chcą się zaopatrzyć w drukarki, które na pewno ułatwiają funkcjonowanie w biznesie.

Naklejki zachęcą też do kolejnych zakupów

Co jeszcze można umieścić na etykiecie, wydrukowanej między innymi na sprzęcie Dymo czy Brother? Na przykład adres strony internetowej sklepu, który sprzedaje zdrową żywność albo przygotowuje dietę pudełkową. Niby prosta rzecz, ale warto o niej przypomnieć. Naklejka może także zawierać informację o promocjach w sklepie. To szansa, by zachęcić do kolejnych zakupów. Notka o nowym produkcie, który już wkrótce pojawi się w ofercie sklepu, na przykład jakimś daniu, może się okazać kolejną intrygującą informacją. A wszystkie można udostępnić na etykiecie, wydrukowanej od ręki.

Pudełko opisane znakami ostrzegawczymi Brother TZE DYMO D1

Oczywiście, jasne jest, iż różne etykiety będą trafiały na różne produkty. Wiele zależy od powierzchni, na której pojawia się naklejka. Czasem wystarczy czarny druk, innym razem kolorowy, który z pewnością jest bardziej efektowny. Wybór drukarek i taśm do drukowania jest na tyle szeroki, że nie ma problemu z zakupem. Trzeba jednak zwrócić uwagę na wiele kwestii, oprócz wspomnianych kolorów wydruku czy jakości kleju, również na rozdzielczość czy szybkość wydruku, jeśli zależy nam na czasie.