• Co nas wyróżnia

O nas, czyli poznajmy się

Chcesz uzyskać sprzęt jak najlepszej jakości, szukasz wielu różnych produktów oraz zależy Ci na fachowej obsłudze i szybkiej sprzedaży? Dobrze trafiłeś, bo właśnie tym charakteryzuje się sklep strefadrukarek.pl. Przedstawiamy Państwu najważniejsze wartości, którymi kierujemy się w naszej pracy.


Szacunek i zaufanie klientów

Nasz sklep działa na rynku już od lat oferując swoim klientom różnorodne produkty związane z drukiem. Przez ten czas zdobyliśmy zaufanie i szacunek tysięcy naszych klientów, którzy pozytywnie oceniają współpracę z nami. Są to zarówno klienci indywidualni, jak i różnorodne firmy oraz instytucje. I to właśnie zaufanie, którym jesteśmy obdarzani, jest naszą najważniejszą wartością i powodem do dumy.


Kontakt z klientem

W naszym sklepie mamy kilka priorytetów, które wyznaczają kierunek naszej pracy. Charakteryzuje nas przede wszystkim kompleksowe oraz profesjonalne podejście do każdego złożonego zamówienia. Wyjątkowo istotny jest dla nas jak najlepszy kontakt z Tobą, naszym klientem, zarówno przed rozpoczęciem transakcji, jak również w jej trakcie oraz po sfinalizowaniu zakupu.


Szeroki wybór i najwyższa jakość

Kontakt z klientem byłby jednak niewiele warty, gdybyśmy nie mieli mu nic do zaoferowania. W naszym przypadku jest jednak zupełnie inaczej. Naszym celem jest to, by każdy z klientów mógł znaleźć w naszym sklepie to, czego szuka. Dlatego też oferujemy bardzo szeroki wybór oryginalnych lub kompatybilnych etykiet do drukarek, taśm, bębnów, tuszy czy tonerów, a nawet toreb na notebooki. Dzięki temu jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom najbardziej
wymagających klientów.


Za różnorodnością asortymentu idzie oczywiście jego wysoka jakość. Dlatego też w naszej ofercie odnajdziecie Państwo sprzęt najbardziej znanych i cenionych na całym świecie marek takich jak Brother czy Dymo. Chcemy być pewni, że sprzęt, który trafi do klientów zadowoli ich w stu procentach.


Szybkość realizacji transakcji? U nas to gwarantowane

Bardzo dużą uwagę przywiązujemy także do samego procesu sprzedaży. Dbamy o to, by przebiegał on nie tylko fachowo, ale jednocześnie szybko i był prosty do zrealizowania. Możesz mieć pewność, że Twoje zamówienie na produkty, które są aktualnie dostępne, zostanie zrealizowane w ciągu 1-2 dni roboczych. Trochę dłuższy czas realizacji (5-10 dni roboczych) jest w przypadku towarów na specjalne zamówienia. Działamy tak, by zachęcić Cię i pozostałych naszych klientów do ponownych zakupów w naszym sklepie.

Niezwykle istotne jest dla nas zaufanie naszych klientów, dlatego też dla stałych klientów mamy przygotowaną ofertę rabatową z ośmioma różnymi progami zniżek (nawet do 15%) na kolejne zakupy w naszym sklepie. To następny powód, by zostać z nami na dłużej. Staramy się doceniać lojalność i dawać jak najwięcej powodów, by klienci wciąż  chcieli korzystać z naszych usług.


Ludzie pełni pasji gwarancją naszego profesjonalizmu

Zespół naszego sklepu tworzą przede wszystkim młodzi ludzie pełni energii oraz pasji. Dlatego też każdego dnia z zapałem pomagamy naszym klientom, by Ci wybrali jak najlepsze produkty, które spełnią ich oczekiwania i wymagania. Dlatego też, jeśli masz jakiekolwiek pytania, wątpliwości lub uwagi, możesz skontaktować się z nami mailowo  kontakt@strefadrukarek.pl, telefonicznie 730 811 399 lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie.

Gwarantujemy, że za każdym razem podejdziemy profesjonalnie i fachowo do wszelkich uwag, problemów i pytań. Wszytko po to, żeby zdobywać zaufanie nowych klientów oraz potwierdzać  naszą renomę wśród tych, którzy już nam zaufali. Jesteśmy przekonani, że Ty również się nie rozczarujesz.