• Pomoc - pytania i odpowiedzi

Faktury, dokumenty, rozliczenia
Nie otrzymałem faktury do zamówienia.

Faktury przesyłane są na maila podanego w zamówieniu. Jeżeli nie otrzymałeś faktury poinformuj nas o tym mailowo na adres sklep@strefadrukarek.pl
Fakturę w formacie PDF prześlemy w odpowiedzi. Na wiadomości odpowiadamy do kilku godzin w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7-14.

Faktura, którą otrzymałem ma błędne dane.

W celu korekty danych na fakturze, prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl. Prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule wiadomości.
Fakturę prześlemy w formacie PDF.

Błąd w płatności. Podwójna płatność.

Jeżeli przez przypadek została wykonana podwójna wpłata za zamówienie, prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl. Prosimy o podanie
numeru zamówienia w tytule wiadomości oraz opisanie błędu. Nadpłatę zwrócimy na Państwa konto.

Zapomniałem zaznaczyć, że chcę fakturę do zamówienia.

W celu korekty danych na fakturze, prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl. Prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule wiadomości.
Fakturę prześlemy w formacie PDF.

Otrzymałem fakturę bez numeru NIP.

W celu korekty danych na fakturze, prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl. Prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule wiadomości.
Fakturę prześlemy w formacie PDF.

Informacje na temat przyjętych zamówień oraz zamówień w realizacji.
Czy moje zamówienie zostanie dziś wysłane?

Zamówienia złożone do godziny 13:30 wysyłamy w ten sam dzień. Zostanie wysłane, pod warunkiem dostępności 24h wszystkich produktów z zamówienia.
Jeżeli jeden z produktów w zamówieniu ma dłuższy czas realizacji ,to zamówienie zostanie wysłane zgodnie z tym terminem.

Jaki status realizacji ma moje zamówienie?

Status zamówienia można monitorować klikając w przycisk „sprawdź status”. Znajduje się w mailu wysłanym automatycznie po złożeniu zamówienia.

Jaki status realizacji ma moje zamówienie?

Jeżeli z różnych powodów, przesyłka nie została przez Państwa odebrana. Prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl. Prosimy o podanie
numeru zamówienia w tytule wiadomości. Pomożemy Państwu w ponownej wysyłce zamówienia.

W moim zamówieniu jest błąd – chcę zamienić produkty w zamówieniu.

Jeżeli w Państwa zamówieniu jest błędny produkt. Prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl. Prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule wiadomości
oraz o podanie jakie produkty należy wymienić. Obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem.

Moje zamówienie ma wydłużony czas realizacji. Kiedy mogę się spodziewać dostawy?

Status zamówienia można monitorować klikając w przycisk „sprawdź status”. Znajduje się w mailu wysłanym automatycznie po złożeniu zamówienia.
Prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl, poinformujemy Państwa o planowanej dacie dostawy.

Czy mogę jeszcze dołożyć jakieś produkty do zamówienia?

TAK - Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane na magazyn. Prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl. Prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule wiadomości
oraz informację jakie produkty należy dołożyć do zamówienia. Obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem.

Czy realizujecie wysyłkę zamówień za potwierdzeniem przelewu?

NIE – Płatności wykonywane przelewem tradycyjnym księgowane są raz dziennie o godzinie 11. System automatycznie oznacza zamówienia jako opłacone. Warunkiem jest wpisanie poprawnego tytułu przelewu.
Jeżeli podali Państwo błędny tytuł przelewu, prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl.

Pytanie odnośnie sposobu realizacji zamówień
Reprezentuje jednostkę publiczną, w jaki sposób złożyć zamówienie z odroczonym termin płatności?

Zamówienie należy złożyć w standardowy sposób, przez dodanie produktów do koszyka i przejście do realizacji zamówienia. Następnie wybrać formę wpłaty „Faktura proforma/przelew tradycyjny”.
Dodatkowo należy wpisać w pole uwagi „dane odbiorcy i nabywcy” oraz wymagany przez Państwa termin płatności. Obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem celem potwierdzenia zamówienia.

W jaki sposób mogę uzyskać fakturę proforma?

W celu otrzymania faktury proforma, należy złożyć zamówienie w standardowy sposób przez dodanie produktów do koszyka i przejście do realizacji zamówienia. Następnie wybrać formę wpłaty „Faktura proforma/przelew tradycyjny”.
Faktura proforma zostanie automatycznie przesłana na adres mailowy podany w zamówieniu.

Gdzie mieści się nasza firma i czy może odebrać zamówienie osobiście?

Prowadzimy sprzedaż wysyłkową. Jeżeli interesuje Państwa odbiór osobisty, prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl.

Czy można uzyskać dodatkowy rabat?

Program rabatowy – [https://strefadrukarek.pl/news/n/241/Rabaty]. W celu otrzymania indywidualnej oferty, prosimy o przesłanie zapytania na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl.

Czy mogę po zamówienie za granicę zlecić odbiór własnym kurierem?

TAK – W celu wysyłki zagranicznej, należy złożyć zamówienie w standardowy sposób przez dodanie produktów do koszyka i przejście do realizacji zamówienia.
Następnie wybrać formę wpłaty „Faktura proforma/przelew tradycyjny”. Po złożeniu zamówienia, prosimy o przekazanie szczegółów wysyłki na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl.

Czy wysyłamy zamówienia za pobraniem?

TAK – należy wybrać taką formę płatności podczas realizacji zamówienia.

Ile kosztuje dostawa?

Z cennikiem dostaw możesz się zapoznać tutaj: https://strefadrukarek.pl/news/n/189/Cennik-i-czas-dostawy

Problemy techniczne/serwis
Zacięcie etykiety (LM160 i LM280) jak sobie z poradzić?

Prosimy wykonać czynności przedstawione w poniższej instrukcji. Jeżeli drukarka nadal nie działa, prosimy o kontakt z serwisem DYMO pod numerem telefonu 22 3060692.