• Zwroty i reklamacje

ZWROTY


Mając na uwadze Twoje zadowolenie, dajemy Ci możliwość zwrotu produktu w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny. Poinformuj nas o swojej decyzji: - pisząc na adres e-mail:sklep@strefadrukarek.pl, lub dzwoniąc pod numer: 33 482 4901. W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy koszt zakupu towaru oraz równowartość najtańszej przesyłki. Możesz skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy. Szczegółowe informacje na temat procedury odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie. 

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie Sklepu Internetowego „Wzór formularza odstąpienia od umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 30 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem. 

Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.

Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.



Instrukcja zwrotu towaru:



Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 30 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie należy wysłać pisemnie na adres email: kontakt@strefadrukarek.pl

 

Towar należy zwrócić na adres:
 
 
STREFADRUKAREK.PL 
Power Tools Marek Bielesz Spółka Komandytowa
43-400 Cieszyn,
ul. Bielska 206, magazyn brama nr 4


W miarę możliwości prosimy dołączyć dowód zakupu, niezwłocznie przyśpieszy to proces zwrotu. Potwierdzenie proszę dołączyć do przesyłki lub przesłać maila potwierdzającego zamówienie.

 

 

REKLAMACJE


Reklamacja elektroniki (drukarki, akumulatory itp.):

Drukarki BeMark od 12.04.2023r. zmieniły nazwę na drukarki AIMO. Gwarancja na drukarki zakupione po 12.04.2023r. wynosi 24 miesiące. Jeśli zakupiłeś drukarkę BeMark przed tą datą, gwarancja wynosi 12 miesięcy.

Brother: 

W celu zgłoszenia reklamacji na sprzęt firmy Brother należy:

Zgłosić bezpośrednio przez formularz dostępny na stronie: https://blasc.pl/zglos-naprawe/

bądź:

1. Skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem mailowym kontakt@strefadrukarek.pl
2. Podać numer zamówienia lub numer faktury.
3. W wiadomości zwrotnej otrzymają Państwo instrukcję dotyczącą reklamacji Brother
 
DYMO: 

W celu zgłoszenia reklamacji na sprzęt firmy DYMO prosimy w pierwszej kolejności:

Skontaktować się z serwisem pod numerem telefonu: +48 223060692 (w dni robocze od poniedziałku do piątku - 9:00-17:00)

lub:

1. Skontaktować się z obsługą sklepu pod adresem mailowym kontakt@strefadrukarek.pl
2. Podać numer zamówienia lub numer faktury.
3. W wiadomości zwrotnej otrzymają Państwo instrukcję dotyczącą reklamacji DYMO

 

Reklamacja materiałów eksploatacyjnych (taśmy, tonery, bębny itp.):

W celu zgłoszenia reklamacji Prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami: 

1. Kontakt z obsługą sklepu pod adresem mailowym kontakt@strefadrukarek.pl
2. Przesłać dokładny opis problemu wraz z dokumentacją zdjęciową
3. W wiadomości zwrotnej otrzymają Państwo informację o dalszych działaniach

Adres:

STREFA DRUKAREK 
Power Tools Marek Bielesz sp. k.
43-400 Cieszyn,
ul. Bielska 206, magazyn brama nr 4