Zwroty i reklamacje
Zwroty
Możesz zrezygnować z zakupu w ciągu 30 dni od zakupu, a my zwrócimy Ci pieniądze.
Jak zwrócić zakupiony produkt?
- Zgłoś taką decyzję na adrs e-mail: sklep@strefadrukarek.pl dołączając skan/zdjęcie wypełnionego formularza zwrotu.
- Wypełniony formularz dołącz do przesyłki z produktem. Przyspieszy to proces rozpatrzenia zwrotu.
- Wyślij zwracany produkt w cigu 14 dni roboczych od decyzji na adres sklepu. Przeczytaj jak zapakować produkt.
- Kiedy odbierzemy zwracany produkt, poinformujmy Cię o tym fakcie i zwrócimy pieniądze w ciągu 7 dni roboczych.
Pamiętaj
Aby otrzymać zwrot 100% wartości produktu, ważne, aby został do nas wysłany w stanie handlowym (zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta Dz. U. 2014 poz. 827 art. 34.). Jeśli stan produktu będzie odbiegał od handlowego, poinformujemy Cię, jaki procent wartości produktu otrzymasz.
Zwrot pieniędzy
Sposób w jaki zwrócimy Ci pieniądze, jest uzaleznione od tego, jak zostało opłaccone zamówienie:
- Płatność elektronicza - zwrot otrzymasz tą samą metodą.
- Płatność przy odbiorze (za pobraniem) - zwrot otrzymasz przelewem tradycyjnym na wskazany w formularzu rachunek bankowy.
- Jeśli zwracasz produkt jako Przedsiębiorca, na podany w zamówieniu adres e-mail, wyślemy fakturę korygującą.
Produkt odsyłasz na swój koszt. Możesz to zrobić dowolną firmą kurierską lub pocztą. Nie przyjmujemy paczek, które wyślesz za pobraniem.
Jak wymienić produkt na innny?
- Wypełnij formularz zwrotu, zaznaczając pole "Wymieniam produkt z zamówienia" i wyślij go mailem na adres: sklep@strefadrukarek.pl.
- Wyślij produkt na adres sklepu. Przeczytaj jak zapakować produkt.
- Jeśli zwracany produkt będzie w stanie handlowym, złozymy za Ciebie nowe zamówienie i przeksięgujemy płatność.
- Jeśli cena nowego wybranego produktu będzie inna, zwracamy różnicę na Twoje konto lub poprosimy Cię o dopłatę.
- Jeśli wymieniasz produkt jako Przedsiębiorca, na podany w zamówieniu adres e-mail, wyślemy fakturę korygującą.
Co oznacza produkt w stanie handlowym
- w oryginalnym opakowaniu (opakowanie nie może posiadać żdnych naklejek np. zwroot, etykieta kurierska itp.).
- kompletny (z wszystkimi akcesoriami wchodzącymi w zestaw: instrukcja obsługi, kable, zasilacz itp.).
- bez śladów użytkowania (zarysowania, zabrudzenia).
Reklamacje
Dla produktów objętych gwarancją, nie ponosisz kosztów związanych z wysyłką.
Reklamacje obsługiwane przez sklep strefadrukarek.pl:
- AIMO
- specmark
- Zebra
- GoDEX
- NewLand
- TOWA
Jak zgłosić reklamację?
- Wyślij zgłoszenie na adres mailowy reklamacje@strefadrukarek.pl, zawierające:
- nazwa modelu urządzenia oraz numer seryjny
- adres nadawcy, e-mail, numer telefonu
- opis problemu towaru ze zdjęciem usterki
- dowód zakupu
- dane osoby do kontaktu
- Wyślij produkt na adres sklepu
- W ciągu 14 dni (zwykle trwa to krócej) od otrzymania produktu, poinformujjemy Cię o statusie reklamaci i dalszych krokach. To czas, w którym nasz serwis przeprowadzi diagnostykę Twojego produktu.
Pamiętaj o odpowiednim zapakowaniu przesyłki
Nieodpowiednio zapakowany produkt, może byc narażony na dodatkowe uszkodzenia w transporcie, co może wpłynąć na decyzję o uznaniu reklamacji. Przeczytaj jak zapakować produkt.
Reklamacje produktów Brother
Skomentuj się ze wsparciem serwisowym Brother pod numerem telefonu 801 333 803 lub 22 500 94 94, w godzinach 9.00 - 17.00 lub skorzystaj z formularza.
Reklamacje składane w ramach gwarancji obsługuje autoryzowany serwis door-to-door - BLASC SP. Z O.O.
Reklamacje produktów DYMO
Skontaktuj się z serwisem technicznym DYMO pod numerem telefonu 22 306 06 92, w godzinach 9.00 - 17.00 lub skorzystaj z formularza.
Reklamacje składane w ramach gwarancji obsługuje serwis door-to-door.
Reklamacje produktów Epson
Skontaktuj się z serwisem technicznym Epson pod numerem telefonu 22 295 37 25, w godzinach 9.00 - 18.00 lub skorzystaj z formularza.
Reklamacje składane w ramach gwarancji obsługuje serwis door-to-door.
Reklamacje produktów HDWR
Wyślij zgłoszenie do serwisu technicznego HDWR na adres e-mail: serwis@hdwr.pl lub skorzystaj z formularza.
Kompletny produkt wyślij do serwisu HDWR na adres:
HDWR Global sp. z o.o.
ul. Dmowskiego 28
63-000 Środa Wielkopolska
Jak poprawnie zapakować produkt do wysyłki?
- Umieść produkt w oryginalnym opakowaniu (jeśli takie posiadasz).* Jeśli nie, zabezpiecz produkt np. folią bąbelkową przed zarysowaniami.
- Upewnij się, że elementy ruchome np. pokrywa drukarki, nie otworzą się przypadkowo w transporcie.
- Zabezpieczony produkt umieść w dodatkowym pudle (kartonie)**.
- Wypełnij wolną przestrzeń w pudle np. tekturą falistą, styropianem lub innym wypełniaczem, aby zabezpieczyć produkt przed przesuwaniem się podczas transportu.
- Jeśli masz taką możliwość, owiń całość folią stretch.
*Warunek konieczny w przypadku odstąpienia od umowy (zwrotu towaru).
**Niedopuszczalne jest wysyłanie produktu bezpośrednio tylko w orginalnym opakowaniu.