Centrum pomocy
Faktury, dokumenty, rozliczenia
Nie otrzymałem faktury do zamówienia.
Faktury przesyłane są na maila podanego w zamówieniu. Jeżeli nie otrzymałeś faktury poinformuj nas o tym mailowo na adres sklep@strefadrukarek.pl
Fakturę w formacie PDF prześlemy w odpowiedzi. Na wiadomości odpowiadamy do kilku godzin w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7-17.
Faktura, którą otrzymałem ma błędne dane.
W celu korekty danych na fakturze, prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl. W tytule wiadomości podaj numer zamówienia.
Poprawną fakturę prześlemy w formacie PDF.
Błąd w płatności. Podwójna płatność.
Jeżeli przez przypadek została wykonana podwójna wpłata za zamówienie, prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl. Prosimy o podanie
numeru zamówienia w tytule wiadomości oraz opisanie błędu.
Zapomniałem zaznaczyć, że chcę fakturę do zamówienia.
W celu korekty danych na fakturze, prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl. Prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule wiadomości.
Fakturę prześlemy w formacie PDF.
Otrzymałem fakturę bez numeru NIP.
W celu korekty danych na fakturze, prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl. W tytule wiadomości podaj numer zamówienia.
Fakturę prześlemy w formacie PDF.
Informacje na temat przyjętych zamówień oraz zamówień w realizacji.
Czy moje zamówienie zostanie dziś wysłane?
Zamówienia z produktami z dostepnością 24h złozonymi w dni robocze do godziny 17:00 i opłaconymi szybką płatnością, wyślemy jeszcze tego samego dnia. Wyjątkiem są zamówienia "za pobraniem", które dostarcza kurier DPD. W tym samym dniu możemy zrealizować zamówienia "za pobraniem" złożone w dni robocze do godziny 13:15. Więcej informacji znajdziesz na stronie Sposób realizacji zamówienia
Jaki status realizacji ma moje zamówienie?
O statusach Twojego zamówienia informujemy wysyłając automatyczne wiadomości e-mail o aktualnym statusie. Inormacje na jakim etapie realizacji jest zamówienie, mozna również sprawdzić na stronie swojego konta w sekcji "Zamówienia" klikając Moje konto
Nie zdążyłem odebrać przesyłki. Co teraz?
Jeżeli z jakiegoś powodu nie zdążyłeś odebrać swojego zamówienia, napisz do nas w tj sprawie na adres: sklep@strefadrukarek.pl. W tytule wiadomości podaj numer zamówienia. Sprawdzimy gdzie znajduje się Twoje zamówienie i zaproponujemy możliwe rozwiązanie.
W moim zamówieniu jest błąd – chcę zamienić produkty w zamówieniu.
Moje zamówienie ma wydłużony czas realizacji. Kiedy mogę się spodziewać dostawy?
Status zamówienia można monitorować klikając w przycisk „sprawdź status”. Znajduje się w mailu wysłanym automatycznie po złożeniu zamówienia.
Prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl, poinformujemy Cię o planowanej dacie dostawy.
Czy mogę jeszcze wprowadzić zmiany w moim zamówieniu?
Jeżeli Twoje zamówienie ma status "Oczekuję na płatność", możesz jeszcze dokonać zmian. W tym celu najlepiej skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 33 482 49 01. Jeżeli Twoje zamówienie zmieniło status na "Realizowane", a chcesz dodać jeszcze jakiś produkt, zawsze możesz złożyć kolejne zamówiennie. System automatycznie połączy zamówienia.
Czy zrealizujemy wysyłkę zamówień za potwierdzeniem przelewu?
Realizujemy zamówienia z zaksięgowaną wpłatą lub za pobraniem. Płatności wykonywane przelewem tradycyjnym księgowane są raz dziennie o godzinie 11. System automatycznie oznacza zamówienia jako opłacone. Warunkiem jest wpisanie poprawnego tytułu przelewu.
Pytanie odnośnie sposobu realizacji zamówień
Reprezentuję jednostkę publiczną, w jaki sposób złożyć zamówienie z odroczonym terminem płatności?
Zamówienie należy złożyć w standardowy sposób, przez dodanie produktów do koszyka i przejście do realizacji zamówienia. Następnie wybrać formę wpłaty „Faktura proforma/przelew tradycyjny”.
Dodatkowo należy wpisać w pole uwagi „dane odbiorcy i nabywcy” oraz wymagany przez Państwa termin płatności. Obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem celem potwierdzenia zamówienia.
W jaki sposób mogę uzyskać fakturę proforma?
W celu otrzymania faktury proforma, należy złożyć zamówienie w standardowy sposób przez dodanie produktów do koszyka i przejście do realizacji zamówienia. Następnie wybrać formę wpłaty „Faktura proforma/przelew tradycyjny”.
Faktura proforma zostanie automatycznie przesłana na adres mailowy podany w zamówieniu.
Gdzie mieści się nasza firma i czy może odebrać zamówienie osobiście?
Można odebrać zamówienia złożone przez sklep internetowy, po wcześniejszym umówieniu takiego odbioru z Obsługą Klienta. Nie przyjmujemy zamówień "na miejscu". Sprawdź adres.
Czy można uzyskać dodatkowy rabat?
Jesli jeste naszym stałym Klientem, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Chętnie poznamy Twoje oczekiwania.
Czy mogę po zamówienie za granicę zlecić odbiór własnym kurierem?
TAK – W celu wysyłki zagranicznej, należy złożyć zamówienie w standardowy sposób przez dodanie produktów do koszyka i przejście do realizacji zamówienia.
Następnie wybrać formę wpłaty „Faktura proforma/przelew tradycyjny”. Po złożeniu zamówienia, prosimy o przekazanie szczegółów wysyłki na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl.
Czy wysyłamy zamówienia za pobraniem?
Oczywicie. Podczas skaładania zamówienia w drukim kroku "Dostawa i płatność", mozna wybrać opcję "Pobranie". Sprawdź Cennik i czas dostawy
Ile kosztuje dostawa?
Wszystkie dostępne formy dostawy oraz ich ceny znajdziesz na stronie Cennik i czas dostawy
Problemy techniczne/serwis
Zacięcie etykiety (DYMO LM160 i LM280) jak sobie z tym poradzić?
Prosimy wykonać czynności przedstawione w poniższej instrukcji. Jeżeli drukarka nadal nie działa, Skontaktuj się z serwisem pod numerem telefonu 22 3060692.
Jak wymienić uchwyt w rolce Brother DK
Wymiana rolki jest możliwa na naszych zamiennikach. Oryginalne rolki marki Brother sprzedawane są zawsze z uchwytem i nie można ich otworzyć. W przypadku naszych zamienników można raz kupić rolkę na uchwycie, a potem tylko uzupełniać rolki. Należy jednak pamiać, że dany uchwyt jest przypisany do konkretnego rozmiaru. Nie można na jednym uchwycie stosować różnych rozmiarów rolek. Zachęcamy do zapoznania się naszymi poradnikami wideo:
Drukarka DYMO LabelWriter nie drukuje poprawnie lub nie widzę swojej etykiety na liście
Jeżeli nie możesz znaleźć swojego rozmiaru etykiety na liście dostępnych rozmiarów sprawdź jakie masz ustawienia lokalizacji.
W tym celu otwórz program DYMO Label > Edycja > Preferencje > Zakładka ogólne > Lokalizacja Stany Zjednoczone.
Mam probelm z wydrukiem drukując z zewnętrznego oprogramowania. Drukarka DYMO LabelWriter nie drukuje poprawnie lub nie rozpoznaje rozmiaru etykiety.
Ustaw rozmiar założonej etykiety w sterowniku wg instrukcji poniżej.
<
Zamiennik rurki termokurczliwej Brother HSe nie działa na moim urządzeniu P-touch.
W celu uruchomienia rurki termokurczliwej należy zakleić otwór kasety w sposób przedstawiony na zdjęciu.
Drukarka Brother QL nie działa po instalacji lub źle drukuje.
Drukarka nie działa po zainstalowaniu lub jest rozpoznawana jako dysk przenośny?
Zwróć uwagę na wskaźniki diodowe. Jeśli świeci się zielonka dioda Editor Lite, nalezy ją wyłączyć naciskając zaznaczony przycisk. Nstępnie wyłącz drukarkę oraz uruchom ponownie drukarkę. Powinna się świecić tylko dioda nad przyciskiem power. Teraz drukarka powinna działąć poprawnie.
Drukarka błędnie drukuje, przepuszcza czyste etykiety?
Należy sprawdzić czy rozmiar i model etykiety zainstalowany w urządzeniu jest zgodny z rozmiarem w programie P-touch Editor. Jeżeli są różne drukarka nie będzie drukować poprawnie.
Mam probelm z wydrukiem drukując z zewnętrznego oprogramowania. Drukarka Brother QL nie drukuje poprawnie lub nie rozpoznaje rozmiaru etykiety.
Ustaw rozmiar założonej etykiety w sterowniku zgodnie z instrukcją poniżej.