Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Zmiana języka

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Możesz zrezygnować z zakupu w ciągu 30 dni od zakupu, a my zwrócimy Ci pieniądze.

Jak zwrócić zakupiony produkt?

  1. Zgłoś taką decyzję na adrs e-mail: reklamacje@strefadrukarek.pl dołączając skan/zdjęcie wypełnionego formularza zwrotulub dołączając wypełniony formularz razem z zwracanym towarem (przyspieszy to procedurę zwrotu).
  2. Wypełniony formularz dołącz do przesyłki z produktem. Przyspieszy to proces rozpatrzenia zwrotu.
  3. Wyślij zwracany produkt w ciągu 30 dni roboczych. na adres sklepu: ul. Bielska 210, 43-400 Cieszyn z dopiskiem magazyn brama nr 5 Przeczytaj jak zapakować produkt.
  4. Kiedy odbierzemy zwracany produkt, poinformujmy Cię o tym fakcie i zwrócimy pieniądze w ciągu 14 dni roboczych.

Pamiętaj

Aby otrzymać zwrot 100% wartości produktu, ważne, aby został do nas wysłany w stanie handlowym (zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta Dz. U. 2014 poz. 827 art. 34.). Jeśli stan produktu będzie odbiegał od handlowego, poinformujemy Cię, jaki procent wartości produktu otrzymasz.

Zwrot pieniędzy

Sposób w jaki zwrócimy Ci pieniądze, jest uzaleznione od tego, jak zostało opłacone zamówienie:

  • Płatność elektroniczna - zwrot otrzymasz tą samą metodą.
  • Płatność BLIK - zwrot otrzymasz przelewem tradycyjnym na wskazany w formularzu rachunek bankowy.
  • Płatność przy odbiorze (za pobraniem) - zwrot otrzymasz przelewem tradycyjnym na wskazany w formularzu rachunek bankowy.
  • Jeśli zwracasz produkt jako Przedsiębiorca, na podany w zamówieniu adres e-mail, wyślemy fakturę korygującą.

Produkt odsyłasz na swój koszt. Możesz to zrobić dowolną firmą kurierską. Po otrzymaniu przesyłki od Ciebie, zwrócimy Ci koszty przesyłki w wysokości odpowiadającej najtańszej opcji dostawy według naszego cennika dostaw Nie przyjmujemy paczek, które wyślesz za pobraniem.

Jak wymienić produkt na innny?

  1. Wypełnij formularz zwrotu, zaznaczając pole "Wymieniam produkt z zamówienia" i wyślij go mailem na adres: reklamacje@strefadrukarek.pl.
  2. Wyślij produkt na adres sklepu: ul. Bielska 210, 43-400 Cieszynz dopiskiem magazyn brama nr 5 Przeczytaj jak zapakować produkt.
  3. Jeśli zwracany produkt będzie w stanie handlowym, złozymy za Ciebie nowe zamówienie i przeksięgujemy płatność.
  4. Jeśli cena nowego wybranego produktu będzie inna, zwracamy różnicę na Twoje konto lub poprosimy Cię o dopłatę.
  5. Jeśli wymieniasz produkt jako Przedsiębiorca, na podany w zamówieniu adres e-mail, wyślemy fakturę korygującą.

Co oznacza produkt w stanie handlowym

  • w oryginalnym opakowaniu (opakowanie nie może posiadać żadnych naklejek/napisów np. zwrot, adres, etykiet kurierskich itp.).
  • kompletny (z wszystkimi akcesoriami wchodzącymi w zestaw: instrukcja obsługi, kable, zasilacz itp.).
  • bez śladów użytkowania (zarysowania, zabrudzenia).

Reklamacje z tytułu gwarancji

Dla produktów objętych gwarancją, nie ponosisz kosztów związanych z wysyłką.

Reklamacje obsługiwane przez sklep strefadrukarek.pl:

  1. AIMO
  2. specmark
  3. Zebra
  4. GoDEX
  5. NewLand
  6. TOWA

Jak zgłosić reklamację?

  1. Wyślij zgłoszenie na adres mailowy reklamacje@strefadrukarek.pl, zawierające:
    1. nazwa modelu urządzenia oraz numer seryjny
    2. adres nadawcy, e-mail, numer telefonu
    3. opis problemu towaru ze zdjęciem usterki
    4. dowód zakupu
    5. dane osoby do kontaktu
  2. Wyślij produkt na adres sklepu: ul. Bielska 210, 43-400 Cieszyn z dopiskiem magazyn brama nr 5
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania produktu, poinformujemy Cię o statusie reklamacji i dalszych krokach. To czas, w którym nasz serwis przeprowadzi diagnostykę Twojego produktu.

Pamiętaj o odpowiednim zapakowaniu przesyłki

Nieodpowiednio zapakowany produkt, może byc narażony na dodatkowe uszkodzenia w transporcie, co może wpłynąć na decyzję o uznaniu reklamacji. Przeczytaj jak zapakować produkt.

Reklamacje produktów Brother

Skontaktuj się ze wsparciem serwisowym pod numerem telefonu 801 333 803 lub 22 500 94 94, w godzinach 9.00 - 17.00 lub skorzystaj z formularza.

Reklamacje składane w ramach gwarancji obsługuje autoryzowany serwis door-to-door - BLASC SP. Z O.O. Nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z przesłaniem towaru do serwisu.

Reklamacje produktów DYMO

Skontaktuj się z serwisem technicznym pod numerem telefonu 22 306 06 92, w godzinach 9.00 - 17.00 lub skorzystaj z formularza.

Reklamacje składane w ramach gwarancji obsługuje serwis door-to-door.

Reklamacje produktów Epson

Skontaktuj się z serwisem technicznym pod numerem telefonu 22 295 37 25, w godzinach 9.00 - 18.00 lub skorzystaj z formularza.

Reklamacje składane w ramach gwarancji obsługuje serwis door-to-door.

Reklamacje produktów HDWR

Wyślij zgłoszenie do serwisu technicznego HDWR na adres e-mail: serwis@hdwr.pl lub skorzystaj z formularza.

Kompletny produkt wyślij do serwisu HDWR na adres:
HDWR Global sp. z o.o.
ul. Dmowskiego 28
63-000 Środa Wielkopolska

Reklamacje z tytułu rękojmi

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, rękojmię lub niezgodność towaru z umową możesz zgłosić, jeśli w ciągu 2 lat, od kiedy otrzymałeś produkt, zauważysz, że ma on wadę. Obowiązki i uprawnienia, które są związane z rękojmią lub niezgodnością towaru z umową znajdziesz w ustawie – kodeks cywilny.

Jak zgłosić reklamację z tytułu rękojmi?

  1. Wyślij zgłoszenie na adres mailowy reklamacje@strefadrukarek.pl, zawierające:
    1. nazwa modelu urządzenia oraz numer seryjny
    2. adres nadawcy, e-mail, numer telefonu
    3. opis problemu towaru ze zdjęciem usterki
    4. dowód zakupu (rachunek, numer zamówienia, mail transakcyjny). Przyspieszy to znacznie procedurę.
    5. dane osoby do kontaktu
  2. Wyślij produkt na adres sklepu: ul. Bielska 210, 43-400 Cieszyn z dopiskiem magazyn brama nr 5
  3. W ciągu 14 dni od otrzymania produktu, poinformujemy Cię o statusie reklamacji i dalszych krokach. To czas, w którym nasz serwis przeprowadzi diagnostykę Twojego produktu.
  4. Naprawiamy, wymieniamy lub zwracamy. O dalszym przebiegu reklamacji będziemy Cię informować na bieżąco.

Jak poprawnie zapakować produkt do wysyłki?

  1. Umieść produkt w oryginalnym opakowaniu (jeśli takie posiadasz).* Jeśli nie, zabezpiecz produkt np. folią bąbelkową przed zarysowaniami.
  2. Upewnij się, że elementy ruchome np. pokrywa drukarki, nie otworzą się przypadkowo w transporcie.
  3. Zabezpieczony produkt umieść w dodatkowym kartonie**.
  4. Wypełnij wolną przestrzeń w kartonie np. tekturą falistą, styropianem lub innym wypełniaczem, aby zabezpieczyć produkt przed przesuwaniem się podczas transportu.
  5. Jeśli masz taką możliwość, owiń całość folią stretch.

*Warunek konieczny w przypadku odstąpienia od umowy (zwrotu towaru).

**Niedopuszczalne jest wysyłanie produktu bezpośrednio tylko w orginalnym opakowaniu oraz naklejanie na oryginalne opakowanie producenta etykiet kurierskich lub innych naklejek. Zabrania się również pisania (np. markerem) po orginalnym opakowaniu produktu.

pixel