Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
PLN

Zwroty i reklamacje

Podstawowe informacje.

  • Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia.
  • Pieniądze za produkt/y zwracamy w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.
  • Aby otrzymać pełną kwotę, produkt musi zostać zwrócony w stanie handlowym
  • Produkt możesz zwrócić korzystając z dowolnej firmy kurierskiej
  • Zwracamy koszt wysyłki (do wysokości najtańszej opcji dostępnej w naszym cenniku).
  • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem i do punktów odbioru (np. Paczkomat).
Pobierz formularz zwrotu

Adres do zwrotów:

Power Tools Marek Bielesz sp. k.
ul. Bielska 210, brama nr 5
43-400 Cieszyn

Twoje prawa:

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta, możesz zgłosić zwrot kupionych u nas produktów – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 30 dni, od kiedy odbierzesz zamówienie.

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta oraz UOKiK po otrzymaniu produktu możesz sprawdzić czy jest kompletny,czy nie posiada wad, jest zgodny z opisem, oraz jego funkcjonowanie, zachowując prawo do zwrotu.

Kiedy prawo zwrotu nie przysługuje.

Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje między innymi w następujących sytuacjach, min.:

  • Świadczenie usług: gdy usługa została w pełni wykonana za Twoją wyraźną i uprzednią zgodą oraz zostałeś poinformowany o utracie prawa do odstąpienia po wykonaniu usługi.
  • Towar nieprefabrykowany: wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący do zaspokojenia Twoich zindywidualizowanych potrzeb.
  • Rzeczy nierozłącznie połączone: które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, stają się nierozłącznie połączone z innymi produktami.

Jeśli zwracasz produkt kupiony w zestawie, zapoznaj się z zasadami zwrotów w zestawach.

Jak dokonać zwrotu.

Jeśli posiadasz konto w sklepie:

Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz szybko zgłosić zwrot z poziomu konta klienta i śledzić postęp rozpatrzenia zwrotu oraz otrzymywać powiadomienia.

Wybierz: Moje konto > Dodaj Zwrot*

*opcja będzie dostępna tylko jeśli dokonałeś zakupu danego towaru jako zarejestrowany użytkownik przez panel sklepu.

Jeśli nie posiadasz konta w sklepie:

  1. Wypełnij formularz zwrotu.
  2. Wyślij zdjęcie/skan lub załącz wszystkie informacje z formularza w treści wiadomości e-mail na reklamacje@strefadrukarek.pl.*
  3. Dołącz wypełniony formularz do przesyłki
  4. Zapakuj produkt zgodnie z wytycznymi.
  5. Wyślij przesyłkę na adres do zwrotów.
  6. Oczekuj na kontakt BOK lub zwrot pieniędzy.

*Nie jest to obowiązkowe, jednak znacznie przyspieszy całą procedurę zwrotu.

Co oznacza produkt w stanie handlowym.

  • W oryginalnym opakowaniu (opakowanie nie może posiadać żadnych naklejek/napisów np. zwrot, adres, etykiety kurierskiej itp.).
  • Kompletny (z wszystkimi akcesoriami wchodzącymi w zestaw: instrukcja obsługi, kable, zasilacz itp.).
  • Bez śladów użytkowania wykraczającego poza zakres konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu (zarysowania, zabrudzenia itp.).

Jeśli zwracasz produkt kupiony w zestawie z innym produktem.

Zestaw stanowiący jeden produkt.

Jeśli zestaw jest traktowany jako jeden produkt (główny produkt + akcesoria, które nie są sprzedawane osobno), to w przypadku zwrotu nie można pominąć żadnych elementów stanowiących część głównego produktu. Należy zwrócić zestaw kompletny.

Przykład: W przypadku zwrotu drukarki AIMO AM246S, która sprzedawana jest wraz z uchwytem na etykiety, stanowiący integralną część głównego produktu (drukarki), należy zwrócić kompletny zestaw - drukarkę, uchwyt i akcesoria będące w zestawie.

Zestaw składający się z produktów, które można kupić osobno.

Jeśli produkty tworzące zestaw nie stanowią integralnej części jednego z nich i można je zarówno kupić, jak i używać osobno, wówczas można dokonać zwrotu tylko jednego z nich lub całości zestawu

Przykład: Przykład 1: Zestaw składający się z drukarki i czytnika kodów. Możesz zwrócić jeden z produktów, a drugi zachować lub zwrócić cały zestaw.

Zestaw objęty promocją

Można dokonać zwrotu takiego zestawu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.

Można dokonać zwrotu jednego z produktów, jeśli produkty tworzące zestaw nie stanowią integralnej części jednego z nich i można je zarówno kupić, jak i używać osobno. Można też zwrócić całość zestawu. Jeżeli warunki promocji po zwrocie jednego z produktów nie będą zachowane, wówczas nastąpi konieczność uregulowania różnicy wynikającej z anulowania promocji za produkt promocyjny.

Przykład 1: Drukarka etykiet z zestawem eksploatacji taniej o 15%. Niższa cena promocji przewidziana jest wyłącznie w zestawie z drukarką. Decydując się na zwrot drukarki, warunek promocji zostaje anulowany i kwota zwrotu za drukarkę może być pomniejszona o 15%. Można też zwrócić cały zestaw wówczas do zwrotu pozostaje kwota wpłacona wcześniej za dany zestaw.

Przykład 2: Drukarka etykiet + Mini drukarka za 1 zł. Mini drukarka jest dołączana w promocyjnej cenie z konkretną drukarką. Decydując się na zwrot drukarki, warunek promocji zostaje anulowany i kwota za drukarkę etykiet może zostać pomniejszona o wartość Mini drukarki w regularnej ofercie sklepu.

Jak zapakować zwracany produkt.

  1. Zabezpiecz ruchome elementy produktu np. pokrywa drukarki.
  2. Zapakuj produkt wraz akcesoriami do oryginalnego pudełka/opakowania.
  3. Nie umieszczaj dodatkowych opisów np. “zwrot” na oryginalnym opakowaniu.
  4. Nie naklejaj etykiet bezpośrednio na oryginalne opakowanie.
  5. Umieść w dodatkowym kartonie transportowym.
  6. Wypełnij wolną przestrzeń np. folią bąbelkową lub innym wypełniaczem.
  7. Jeśli to możliwe, owiń karton transportowy folią stretch.

Nieodpowiednio zapakowany produkt może być narażony na dodatkowe uszkodzenia w transporcie, co może wpłynąć na decyzję o realizacji zwrotu.

Zwrot pieniędzy.

  • Zwrot pieniędzy realizujemy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
  • Zwracamy koszt wysyłki (do wysokości najtańszej opcji dostępnej w naszym cenniku).
  • Zastrzegamy prawo do zmniejszenia wartości zwrotu, jeśli zostaną naruszone zasady zwrotu produktu np. kiedy produkt nie będzie w stanie handlowym.

Sposób w jaki zwrócimy Ci pieniądze, jest uzależniony od tego, jak zostało opłacone zamówienie:

  • Płatność elektroniczna - zwrot otrzymasz tą samą metodą.
  • Płatność BLIK - zwrot otrzymasz przelewem tradycyjnym na wskazany w formularzu rachunek bankowy.
  • Płatność przy odbiorze (za pobraniem) - zwrot otrzymasz przelewem tradycyjnym na wskazany w formularzu rachunek bankowy.
  • Jeśli zwracasz produkt jako Przedsiębiorca, na podany w zamówieniu adres e-mail, wyślemy fakturę korygującą.
Zwróć produkty w łatwy sposób bez drukowania etykiety.
Zobacz jakie to proste! Wystarczą trzy kroki, aby sprawnie zrealizować zwrot!
Przygotuj paczkę
Bezpiecznie zapakuj zwracane produkty. Możesz dołączyć formularz odstąpienia od umowy.
Kup kod nadania przesyłki
Przejdź na stronę zwrotów Smile.pl i uzupełnij swoje dane. Adres sklepu zostanie uzupełniony automatycznie. Opłać kod umożliwiający nadanie przesyłki.
Nadaj przesyłkę w paczkomacie InPost
Otrzymany kod nanieś na paczkę zwrotną i nadaj w dowolnym paczkomacie inPost. Zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany zgodnie z regulaminem sklepu.

Podstawowe informacje.

  • Możesz wymienić zakupiony produkt na inny w ciągu 30 dni od daty otrzymania produktu.
  • Produkt, który chcesz wymienić, musi być w stanie handlowym
  • Jeśli produkt, który chcesz wymienić, jest niezgodny z opisem, skorzystaj z procedury reklamacji.
  • Produkt, który chcesz wymienić, możesz wysłać, korzystając z dowolnej firmy kurierskiej.
  • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem i do punktów odbioru (np. Paczkomat)
  • Nie pokrywamy kosztów za wysyłkę produktu na wymianę oraz kosztów wysyłki wybranego, innego produktu.
Pobierz formularz wymiany

Produkt, który chcesz wymienić, wyślij na adres sklepu:

Power Tools Marek Bielesz sp. k.
ul. Bielska 210, brama nr 5
43-400 Cieszyn

Twoje prawa:

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta oraz UOKiK po otrzymaniu produktu możesz sprawdzić czy jest kompletny,czy nie posiada wad, jest zgodny z opisem, oraz jego funkcjonowanie, zachowując prawo do wymiany.

Jak dokonać wymiany.

  1. Wypełnij formularz wymiany.
  2. Wyślij zdjęcie/skan lub załącz wszystkie informacje z formularza w treści wiadomości e-mail na reklamacje@strefadrukarek.pl.*
  3. Dołącz wypełniony formularz do przesyłki
  4. Zapakuj produkt zgodnie z wytycznymi.
  5. Wyślij przesyłkę na adres sklepu.
  6. Oczekuj na kontakt BOK z potwierdzeniem realizacji wymiany

*Nie jest to obowiązkowe, jednak znacznie przyspieszy całą procedurę wymiany.

  1. Zabezpiecz ruchome elementy produktu np. pokrywa drukarki.
  2. Zapakuj produkt wraz akcesoriami do oryginalnego pudełka/opakowania.
  3. Nie umieszczaj dodatkowych opisów np. “zwrot” na oryginalnym opakowaniu.
  4. Nie naklejaj etykiet bezpośrednio na oryginalne opakowanie.
  5. Umieść w dodatkowym kartonie transportowym.
  6. Wypełnij wolną przestrzeń np. folią bąbelkową lub innym wypełniaczem.
  7. Jeśli to możliwe, owiń karton transportowy folią stretch.

Nieodpowiednio zapakowany produkt może być narażony na dodatkowe uszkodzenia w transporcie, co może wpłynąć na decyzję wymianie produktu.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące tej procedury, prosimy o kontakt z BOK. Chętnie pomożemy w wyborze innego produktu oraz przeprowadzimy Cię przez proces wymiany.

Reklamacja u gwaranta - najszybszy (rekomendowany) sposób.

W przypadku produktów objętych gwarancją producenta, poniżej znajdziesz instrukcje dla poszczególnych marek.

Zalecamy zapoznanie się z warunkami gwarancji dostępnymi w instrukcji obsługi, którą otrzymałeś wraz z produktem. Dodatkowo, informacja o długości gwarancji jest dostępna na każdej karcie produktu w specyfikacji.

Reklamacje produktów u producenta Brother

  • Skontaktuj się ze wsparciem serwisowym pod numerem telefonu 801 333 803 lub 22 500 94 94, w godzinach 9.00 - 17.00 lub skorzystaj z formularza.

Reklamacje składane w ramach gwarancji obsługuje autoryzowany serwis door-to-door - BLASC SP. Z O.O. Nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z przesłaniem towaru do serwisu.

Reklamacje produktów u producenta DYMO

  • Skontaktuj się z serwisem technicznym pod numerem telefonu 22 306 06 92, w godzinach 9.00 - 17.00 lub skorzystaj z formularza. Dalsze kroki zostaną przedstawione podczas rozmowy telefonicznej.

Reklamacje składane w ramach gwarancji obsługuje serwis door-to-door. Nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z przesłaniem towaru do serwisu.

Reklamacje produktów u producenta Epson

  • Skontaktuj się z serwisem technicznym pod numerem telefonu 22 295 37 25, w godzinach 9.00 - 18.00 lub skorzystaj z formularza.

Reklamacje składane w ramach gwarancji obsługuje serwis door-to-door. Nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z przesłaniem towaru do serwisu.

Reklamacje produktów u producenta HDWR

  • Wyślij zgłoszenie do serwisu technicznego HDWR na adres e-mail: serwis@hdwr.pl lub skorzystaj z formularza.
  • Kompletny produkt wyślij do serwisu HDWR na adres:

HDWR Global sp. z o.o.
ul. Dmowskiego 28
63-000 Środa Wielkopolska

Reklamacje produktów u producentów: AIMO, specmark, Zebra, GoDEX, NewLand, TOWA, Phomemo

  • Skontaktuj się z serwisem technicznym pod numerem telefonu 33 482 49 01, w godzinach 9.00 - 17.00.
  • Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć wniosek reklamacyjny bezpośrednio z poziomu swojego konta klienta. Tam również będzie widoczny bieżący status złożonych reklamacji.
  • W treści zgłoszenia uwzględnij:

    • model drukarki
    • numer seryjny
    • rodzaj usterki
    • opis usterki
    • adres dostawy/odbioru urządzenia
    • typ zgłoszenia (gwarancyjne/pogwarancyjne)
    • dane osoby do kontkatu (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail)

Reklamacje składane w ramach gwarancji obsługuje serwis door-to-door. Nie ponosisz dodatkowych kosztów związanych z przesłaniem towaru do serwisu.

  1. Zabezpiecz ruchome elementy produktu np. pokrywa drukarki.
  2. Zapakuj produkt wraz akcesoriami do oryginalnego pudełka/opakowania.
  3. Nie umieszczaj dodatkowych opisów np. “zwrot” na oryginalnym opakowaniu.
  4. Nie naklejaj etykiet bezpośrednio na oryginalne opakowanie.
  5. Umieść w dodatkowym kartonie transportowym.
  6. Wypełnij wolną przestrzeń np. folią bąbelkową lub innym wypełniaczem.
  7. Jeśli to możliwe, owiń karton transportowy folią stretch.

Nieodpowiednio zapakowany produkt może być narażony na dodatkowe uszkodzenia w transporcie, co może wpłynąć na decyzję o uznaniu reklamacji.


Reklamacja u gwaranta realizowana przez sprzedawcę.

W przypadku produktów objętych gwarancją producenta, nasza firma oferuje pomoc w realizacji praw z niej wynikających. Nie ponosisz kosztów związanych z wysyłką produktu do sprzedawcy. Pamiętaj, że sklep strefadrukarek.pl nie jest gwarantem, a jedynie pośredniczy w przekazywaniu produktów do odpowiednich serwisów gwarancyjnych.

Ta forma jest zdecydowanie dłuższa, dlatego szanując Twój czas, rekomendujemy zawsze zgłoszenie bezpośrednio do producenta.

Jak zgłosić reklamację.

  1. Wyślij zgłoszenie na adres mailowy: reklamacje@strefadrukarek.pl
  2. W treści zgłoszenia uwzględnij:

    • model drukarki
    • numer seryjny
    • rodzaj usterki
    • opis usterki
    • adres dostawy/odbioru urządzenia
    • typ zgłoszenia (gwarancyjne/pogwarancyjne)
    • dane osoby do kontkatu (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail)
  3. Wyślij produkt na adres sklepu:
  4. Strefadrukarek.pl
    ul. Bielska 210, magazyn brama nr 5
    43-400 Cieszyn

  5. Oczekuj na informacje
  6. W ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji, poinformujemy Cię o jej statusie i dalszych krokach. W tym czasie nasz serwis przeprowadzi diagnostykę Twojego produktu.

  1. Zabezpiecz ruchome elementy produktu np. pokrywa drukarki.
  2. Zapakuj produkt wraz akcesoriami do oryginalnego pudełka/opakowania.
  3. Nie umieszczaj dodatkowych opisów np. “zwrot” na oryginalnym opakowaniu.
  4. Nie naklejaj etykiet bezpośrednio na oryginalne opakowanie.
  5. Umieść w dodatkowym kartonie transportowym.
  6. Wypełnij wolną przestrzeń np. folią bąbelkową lub innym wypełniaczem.
  7. Jeśli to możliwe, owiń karton transportowy folią stretch.

Nieodpowiednio zapakowany produkt może być narażony na dodatkowe uszkodzenia w transporcie, co może wpłynąć na decyzję o uznaniu reklamacji.


Reklamacje z tytułu braku zgodności towaru z umową i rękojmi

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o prawach konsumenta oraz Kodeksu cywilnego, masz prawo zgłosić reklamację zarówno na podstawie braku zgodności towaru z umową (dla umów zawartych po 1 stycznia 2023 r.), jak i na podstawie rękojmi (dla umów zawartych przed tą datą). Skorzystaj z formularza reklamacji.

Twoje prawa jako klienta:

  1. Reklamacja z tytułu rękojmi (dla zakupów do 31 grudnia 2022):
  2. Możesz zgłosić reklamację, jeśli produkt jest wadliwy (np. ma wady fizyczne lub prawne). Masz prawo do reklamacji w ciągu 2 lat od daty zakupu.

  3. Reklamacja z tytułu braku zgodności towaru z umową (dla zakupów od 1 stycznia 2023):
  4. Możesz zgłosić reklamację, jeśli produkt nie spełnia umówionych cech lub nie nadaje się do zadeklarowanego użytku. Przysługuje Ci prawo do reklamacji w ciągu 2 lat od otrzymania produktu.

    Opcje rozwiązania reklamacji:

    • naprawa produktu
    • wymiana na nowy produkt
    • bbniżenie ceny
    • zwrot pieniędzy

Nasze obowiązki jako sprzedawcy:

  1. Przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego:
    • potwierdzamy przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego
    • weryfikujemy załączone dokumenty (paragon, faktura, formularz reklamacji)
  2. Rozpatrzenie reklamacji:
    • Rozpatrujemy reklamację w ciągu 14 dni kalendarzowych. Jeśli do tego czasu nie dostaniesz odpowiedzi, uznaje się, że reklamacja została uwzględniona.
  3. Realizacja wybranej opcji:
    • jeśli reklamacja jest zasadna, realizujemy wybrane przez Ciebie rozwiązanie

Jak zgłosić reklamację.

  • Wyślij zgłoszenie reklamacyjne na adres e-mail: reklamacje@strefadrukarek.pl
  • Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, możesz złożyć wniosek reklamacyjny bezpośrednio z poziomu swojego konta klienta. Tam również będzie widoczny bieżący status złożonych reklamacji.
  1. Zabezpiecz ruchome elementy produktu np. pokrywa drukarki.
  2. Zapakuj produkt wraz akcesoriami do oryginalnego pudełka/opakowania.
  3. Nie umieszczaj dodatkowych opisów np. “zwrot” na oryginalnym opakowaniu.
  4. Nie naklejaj etykiet bezpośrednio na oryginalne opakowanie.
  5. Umieść w dodatkowym kartonie transportowym.
  6. Wypełnij wolną przestrzeń np. folią bąbelkową lub innym wypełniaczem.
  7. Jeśli to możliwe, owiń karton transportowy folią stretch.

Nieodpowiednio zapakowany produkt może być narażony na dodatkowe uszkodzenia w transporcie, co może wpłynąć na decyzję o uznaniu reklamacji.

Koszty związane z reklamacją.

Koszty wysyłki wadliwego produktu do nas oraz ewentualnej wysyłki naprawionego/wymienionego produktu do Ciebie pokrywa sklep StrefaDrukarek.pl.

Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące gwarancji lub potrzebujesz wsparcia w jej realizacji, prosimy o kontakt z BOK.

pixel