Taśmy i etykiety w abonamencie
Regularne dostawy dokładnie wtedy, gdy ich potrzebujesz z rabatem do -10%
Nie musisz już pamiętać o zamawianiu taśm, kalek czy etykiet. Dzięki opcji Kup i oszczędzaj w abonamencie, zapewniasz sobie regularne dostawy wybranych produktów dokładnie wtedy, gdy ich potrzebujesz. A dodatkowo kupujesz taniej niż składając pojedyncze zamówienie!
Co zyskujesz?
- Niższa cena już od pierwszej dostawy.
- Stały dostęp do materiałów eksploatacyjnych - rezerwujemy dla Ciebie towar.
- Brak potrzeby pamiętania o ponownych zakupach.
- Możliwość rezygnacji w każdej chwili.
Jak kupić w abonamencie?
Krok 1
Wybierz produkt dostępny w abonamencieKrok 2
Włącz opcję Kup i oszczędzaj w abonamencieKrok 3
Wybierz cykl dostawyKrok 4
Dodaj do koszyka i uruchom płatność
Ważne zasady działania koszyka:
Jeśli dodasz ten sam produkt do koszyka raz jako zwykły zakup, a raz w abonamencie - system nie rozpozna subskrypcji! Najpierw usuń produkt z koszyka, a następnie dodaj go od razu jako abonament.
Możesz połączyć w jednym koszyku produkty w abonamencie i poza nim (np. taśma + drukarka). Abonament zarejestruje się automatycznie i będzie widoczny na Twoim koncie w zakładce „Abonamenty > Aktywne”.
Jak działa abonament?
Abonament to automatyczna, cykliczna wysyłka wybranych produktów – bez konieczności każdorazowego składania zamówienia. Ty decydujesz, co i jak często mamy dostarczać. My dbamy, aby paczka zawsze była na czas. W każdym momencie możesz zrezygnować i anulować abonament.
Im dłużej korzystasz, tym więcej oszczędzasz.
- od 1 dostawy: rabat -3%
- od 5 dostawy: rabat -5%
- od 11 dostawy: rabat: -7%
- od 26 dostawy: rabat -10%
Rabaty naliczają się automatycznie. Dotyczą tylko produktów objętych abonamentem.
Cztery cykle wysyłkowe do wyboru.
Ty wybierasz, kiedy chcesz otrzymywać wybrane produkty. Dostępne cykle:
- co 14 dni,
- co 30 dni,
- co 60 dni,
- co 90 dni.
Jeden cykl wysyłki = jeden abonament.
Jeśli chcesz zamówić kilka produktów w ramach jednego abonamentu, muszą one być wysłane w tym samym cyklu (np. co 30 dni). Jeśli chcesz aby wybrane produkty były wysyłane w różnych cyklach, uruchom dwa osobne abonamenty.
Płatności.
Subskrypcja wymaga podania danych karty płatniczej/kredytowej. Jest to całkowicie bezpieczene i zarazem niezbędne do regularnego opłacania i realizacji zamówień subskrypcyjnych. Za płatności w abonamencie odpowiada operator IdoPayments. Więcej informacji w Regulaminie.
Po trzech nieudanych próbach obciążenia karty, system wysyła wiadomość e-mail z możliwością opłacenia danego zamówienia szybkim przelewem lub BLIK-iem.
Gwarancja satysfakcji.
W każdej chwili możesz zrezygnować z abonamentu. Tracisz jedynie próg rabatowy, osiągnięty na podstawie liczby dostaw. Wznawiając anulowany abonament, rozpoczynasz od pierwszego progu rabatowego.
Najczęściej zadawane pytania.
Ogólne informacje
W ofercie "Kup i oszcżędzaj w abonamencie" są dostępne wszystkie materiały eksploatacyjne (taśmy, etykiety, rurki termokurczliwe, kalki) zarówno te z dostępnością na magazynie, jak i na zamówienie. Na karcie produktu wybranej eksploatacji pod przyciskiem "Kup teraz", znajdzesz opcję zakupu w abonamencie.
Nie. Nowe zamówienia w abonamencie, zawsze tworozne są na podstawie aktualnych cen w ofercie sklepu. Jeśli w trakcie trwania abonamentu cena wybranego produktu wzrośnie lub zmaleje, wartość nowego zamówienia abonamentowego, zostanie wyliczona na podstawie nowych cen. Zawsze 24h przed obciążeniem karty za kolejne zamówienie, otrzymasz waidomość e-mail z informacją o aktualnej kwocie z możliwością anulowania abonamentu.
Tak. Abonament możesz anulować w każdej chwili. Możesz to zrobić logując się w sklepie i przechodząc do sekcji: Moje konto > Abonamenty > Aktywne lub klikając w link w wiadomości e-mail o planowanym obciążeniu karty w związku z realizacją kolejnego zamówienia, który jest wysyłany 24h przed utworzniem kolejnego zamówienia.
Informacje o aktywnych abonamentach znajdziesz w historii zamówień na swoim koncie klienta. Aby zobaczyć aktywne abonamenty, zaloguj się w sklepie i przejdź do sekcji: Moje konto > Abonamenty > Aktywne.
Rabaty i promocje
Rabaty w abonamencie wyliczane są od ceny podstawowej w sklepie lub ceny indywidualnej (wyliczonej na podstawie rabatu indywidualnego) przypisanego do danego konta klienta. W przypadku zestawów “Kup taniej w zestawie” - rabat abonamentowy doliczany jest do ceny po obniżce.
Rabaty są przyznawane do abonamentu automatycznie, a ich wartość zależy od historii zrealizowanych (wysłanych) zamówień. Na przykład: 10-te zamówienie jest z rabatem -5% natomiast w kolejnym (11-tym) zamówieniu, system naliczy rabat -7%. Zamówienia nieopłacone lub zwrócone, nie wliczają się do progów rabatowych.
Wyjątek stanowią produkty z opcją “Zamów więcej, zapłać mniej”. Jeśli rabat za wielosztuki będzie wyższy od obecnego progu rabatowego w abonamencie, przyznany zostanie ten za wielosztuki i odwrotnie. Jeśli wartość progu rabatowego w abonamencie będzie wyższa niż za wielosztuki, system przyzna rabat abonamentowy.
Nie. Rabaty abonamentowe nie sumują się z innymi rabatami.
Jeżeli produkt jest w promocji (przekreślona cena podstawowa), to w abonamencie cena promocyjna wlicza się wyłącznie do pierwszego zamówienia inicjującego cykl abonamentowy.*
Jeżeli składasz pierwsze zamówienie - inicjujesz abonament, cena promocyjna zostanie uwzględniona.W kolejnym już nie. Jeżeli podczas trwania abonamentu wybrany produkt zostanie objęty promocją - cena promocyjna nie będzie uwzględniona w Twoim abonamencie.
*Cena promocyjna to nie to samo, co stała zmiana ceny produktu. Jeżeli cena podstawowa produktu zostanie zmieniona (zwiększona lub zmniejszona), taka zmiana zostanie uwzględniona w każdym zamówieniu abonamentowym.
Dostawa i płatność
Koszty za dostawę są dodawane do każdego kolejnego zamówienia, tak jak w przypadku standardowych zamówień w sklepie, zgodnie z wybraną formą dostawy i cennikiem dostaw.
Jeśli brak dostępności będzie chwilowy, Twój abonament pozostanie aktywny, bieżące zamówienie w cyklu utworzy się ze statusem “Oczekuje na dostawę”. Kolejne zamówienie w cyklu nie utworzy się, dopóki bieżące nie zostanie zrealizowane - wysłane.
Jeżeli produkt, który kupujesz w abonamencie, zostanie wycofany ze sprzedaży, poinformujemy Cię o tym fakcie wysyłając e-mail z propozycją alternatywnych do produktów. W takiej sytuacji należy zakończyć dany abonament i utworzyć nowy.
Odbiory osobiste nie są dostępne dla zamówień abonamentowych.
System obciąża Twoją kartę płatniczą w momencie tworzenia zamówienia. Częstotliwość zależy od wybranego przez Ciebie cyklu wysyłki. Nie ma możliwości zmiany terminu lub formy płatności w zamówieniach abonamentowych.
System podejmuje 3 próby obciążenia karty za kolejne zamówienie, a nastepnie wysyła wiadomość e-mail z mozliwością opłacenia zamówienia za pomocą szybkiego przelewu on-line lub BLIK-iem.
Dostawa i płatność
Tak. Zasady zwrotów produktów kupionych w abonamencie, są takie same, jak standardowych zamówień w sklepie. Więcej informacji.