Pomoc zdalna
Wiemy, że próby samodzielnego rozwiązania problemu, gdy do końca nie znamy jego przyczyny, mogą być frustrujące. Jeśli jesteś naszym klientem, możesz skorzystać z darmowej pomocy zdalnej, podczas której nasz specjalista dokona diagnozy problemu i pomoże w jego rozwiązaniu.
Co otrzymasz w ramach darmowej pomocy zdalnej?
30 minut czasu specjalisty działu technicznego, który odpowie na wszystkie Twoje pytania oraz pomoże:
- pobrać i zainstalować odpowiednie sterowniki drukarki etykiet,
- dokonać konfiguracji drukarki etykiet na Twoim komputerze,
- ustawić szablon wydruku w programie dostarczonym z drukarką etykiet,
- usunąć błędy systemowe w drukarce etykiet.
Nasz dział techniczny nie świadczy wsparcia informatycznego w zakresie błędów na Twoim komputerze lub w programach innych niż dedykowane producenta drukarki etykiet.
Jak skorzystać z darmowej pomocy zdalnej?
- zarezerwuj termin,
- opisz krótko problem i zostaw kontakt do siebie,
- specjalista działu technicznego skontaktuje się z Tobą w wyznaczonym dniu i godzinie.
Jak to wygląda w praktyce?
Nasz specjalista działu technicznego dzwoni do Ciebie w umówionym terminie i nawiązuje połączenie z Twoim komputerem za pomocą aplikacji SupRemo Control, dzięki czemu zamiast rekomendacji rozwiązania, może od razu podczas rozmowy, dokonać diagnozy i wykonać konieczne kroki za Ciebie, aby urządzenie działało zgodnie z Twoimi oczekiwaniami.
Przed połączeniem z naszym specjalistą:
- Upewnij się, że posiadasz stabilne połączenie z Internetem.
- Pobierz aplikację SupRemo i zainstaluj na komputerze, do którego jest podłączona drukarka etykiet.
- Poczekaj na telefon naszego specjalisty działu technicznego.