Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Zmiana języka

Pomoc zdalna

Wiemy, że próby samodzielnego rozwiązania problemu, gdy do końca nie znamy jego przyczyny, mogą być frustrujące. Jeśli jesteś naszym klientem, możesz skorzystać z darmowej pomocy zdalnej, podczas której nasz specjalista dokona diagnozy problemu i pomoże w jego rozwiązaniu.

Co otrzymasz w ramach darmowej pomocy zdalnej?

30 minut czasu specjalisty działu technicznego, który odpowie na wszystkie Twoje pytania oraz pomoże:

  • pobrać i zainstalować odpowiednie sterowniki drukarki etykiet,
  • dokonać konfiguracji drukarki etykiet na Twoim komputerze,
  • ustawić szablon wydruku w programie dostarczonym z drukarką etykiet,
  • usunąć błędy systemowe w drukarce etykiet.

Nasz dział techniczny nie świadczy wsparcia informatycznego w zakresie błędów na Twoim komputerze lub w programach innych niż dedykowane producenta drukarki etykiet.

Jak skorzystać z darmowej pomocy zdalnej?

  1. zarezerwuj termin,
  2. opisz krótko problem i zostaw kontakt do siebie,
  3. specjalista działu technicznego skontaktuje się z Tobą w wyznaczonym dniu i godzinie.
Umów pomoc zdalną

Jak to wygląda w praktyce?

Nasz specjalista działu technicznego dzwoni do Ciebie w umówionym terminie i nawiązuje połączenie z Twoim komputerem za pomocą aplikacji SupRemo Control, dzięki czemu zamiast rekomendacji rozwiązania, może od razu podczas rozmowy, dokonać diagnozy i wykonać konieczne kroki za Ciebie, aby urządzenie działało zgodnie z Twoimi oczekiwaniami.

Przed połączeniem z naszym specjalistą:

  1. Upewnij się, że posiadasz stabilne połączenie z Internetem.
  2. Pobierz aplikację SupRemo i zainstaluj na komputerze, do którego jest podłączona drukarka etykiet.
  3. Poczekaj na telefon naszego specjalisty działu technicznego.
Pobierz aplikację SupRemo

pixel