Darmowa wsparcie techniczne
Wiemy, że próby samodzielnego rozwiązania problemu, gdy nie znamy jego dokładnej przyczyny, mogą być frustrujące. Dlatego, aby pomóc naszym klientom szybko znaleźć skuteczne rozwiązanie, przygotowaliśmy ścieżkę darmowego wsparcia technicznego.
Krok 1
Wyślij zgłoszenie mailem
Im więcej szczegółów, tym lepiej będziemy mogli pomóc.
Krok 2
Postępuj zgodnie z instrukcjami
98% zgłoszeń kończy się na tym etapie.
Krok 3
Połączenie zdalne
O przejściu do tego etapu decyduje konsultant.
Ważna informacja:
Nasz dział techniczny nie świadczy wsparcia informatycznego w zakresie błędów na Twoim komputerze lub w programach innych niż dedykowane producenta drukarki etykiet. Jeżeli potrzebujesz pomocy w zaawansowanej konfiguracji Twojej drukarki, wybierz usługę zaawansowanego wsparcia online.
Przejdź do zaawansowanego wsparciaCo obejmuje pomoc techniczna?
W ramach bezpłatnego wsparcia technicznego pomożemy Ci w zakresie:
- Optymalizacji ustawień – sprawdzenie i dostosowanie ustawień sterownika do prawidłowego wydruku na danym rozmiarze etykiety.
- Aktualizacji sterowników drukarki – instalacja i konfiguracja najnowszego oprogramowania.
- Kalibracji urządzenia – dostosowanie ustawień do rodzaju i rozmiaru etykiet dla osiągnięcia właściwego wydruku.
Jak utworzyć zgłoszenie?
Wyślij wiadomość e-mail zawierającą poniższe informacje na adres: serwis@strefadrukarek.pl
- Numer zamówienia
- Numer telefonu
- Adres mailowy(jeżeli inny niż ten, z którego wysyłasz zgłoszenie)
- Model urządzenia
- System operacyjny(Windows / MacOS / Linux / Android / iOS / inne)
- Opis problemu
- Zdjęcia lub wideo(jeżeli dotyczy)
- Komunikat błędu(jeżeli dotyczy)
Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. przez administratora danych, którym jest POWER TOOLS MAREK BIELESZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Cieszynie (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Bielska 210, 43-400 Cieszyn); KRS 0000945771; NIP: 5482741601; adres poczty elektronicznej: kontakt@strefadrukarek.pl, numer telefonu: 33 482 49 01.
Jak to wygląda w praktyce?
- Wysyłasz e-mail z opisem problemu.
- Konsultant działu technicznego analizuje zgłoszenie i w odpowiedzi przesyła instrukcje lub dodatkowe pytania.
- Czekamy na Twoją odpowiedź na pytania lub informację, że wskazówki okazały się pomocne.*
- Zamykamy zgłoszenie jako rozwiązane lub przesyłamy propozycje dodatkowych działań i czekamy na Twoją odpowiedź.*
*Na twoją odpowiedź czekamy 5 dni roboczych. Jeżeli nie otrzymamy od Ciebie wiadomości, zgłoszenie uznajemy za zakończone.
Najczęściej zadawane pytania
Ogólne informacje
Wsparcie techcniczne jest dostępne wyłącznie dla klientów sklepu. Nie realizujemy wsparcia dla urządzeń kupionych u innych dostawców.
Konsultanci techniczni są dostępni pn-pt w godzinach 09:00 - 15:00.
Tak, każde zgłoszenie może zostać zarejestrowane również telefonicznie. Natomiast dalsza komunikacja będzie odbywała się poprzez wiadomości e-mail.
Zgłoszenie problemu
Numer zamówienia znajdziesz w wiadomości e-mail potwierdzającego jego złożenie. Jeśli posiadasz konto na naszym sklepie, wszystkie numery zamówień znajdziesz na stronie swojego konta wchodząc w historię zamówień. Alternatywnie zamiast numeru zamówienia możesz podać numer faktury lub NIP firmy.
Czas konsultantów technicznych na połączenia zdalne jest ograniczony i dedykowany złożonym problemom, gdzie wymagana jest specjalistyczna wiedza techniczna. 98% zgłoszeń zostaje rozwiązane na etapie porad i instrukcji wysłanych drogą e-mail i nie wymaga połączenia zdalnego z komputerem.
Proces obsługi zgłoszenia
Czas, po którym otrzymasz pierwszą odpowiedź, to maksymalnie 1 dzień roboczy.
Na Twoją reakcję czekamy 5 dni roboczych, po tym czasie Twoje zgłoszenie zostanie zamknięte.
Sprawdź, czy na pewno sytuacja wymaga zgłoszenia i pomocy konsultatna technicznego. Upewnij się, czy wszystkie kable są podpięte, czy posiadasz aktualną wersję systemu operacyjnego i innego oprogramowania, którego używasz wraz z urządzeniem. Jeśli to pierwsze uruchomienie, upewnij się, że żaden krok z instrukcji instalacji urządzenia nie został pominięty.
Tak. O każdej zmianie statusu i postępie realizacji zgłoszenia informujemy, wysyłając wiadomość e-mail.