Free delivery from 400,00 zł
Safe shopping
Idosell security badge

Blog

Na czym polega druk termotransferowy
Wyjaśnialiśmy już czym jest druk termiczny, a teraz przyszła pora, aby wziąć na warsztat technologię druku termotransferowego i tym samym rozwiać wszelkie wątpliwości. Na czym ta technologia polega, czym jest taśma barwiąca (potocznie zwana kalką) i jakie ma zastosowanie? Zapraszamy do lektury!
Read more
Jak drukować etykiety cenowe zgodne z dyrektywą Omnibus?

Ten wpis blogowy powstał w odpowiedzi na autentyczny problem, z jakim zwróciła się do nas nasza znajoma-Basia, prowadząca stacjonarny sklep odzieżowy. Jesteśmy pewni, że takim problemem boryka się więcej przedsiębiorców prowadzących sklep stacjonarny, dlatego tym wpisem odpowiadamy, jak w prosty i tani sposób kieszonkowe etykieciarki mogą pomóc w wypełnianiu obowiązków, które z nowym rokiem wprowadził szereg zmian w zakresie prawa konsumenckiego, w tym w zakresie prezentacji cen.

Read more
Jak wybrać czytnik kodów kreskowych?
Czym różnią się czytniki kodów kreskowych? Interfejsy i źródła światła. Bardzo często otrzymujemy pytania, czym różnią się czytniki kodów kreskowych, na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego skanera. Postanowiliśmy więc napisać artykuł, w którym wyjaśniamy, co jest kluczowe podczas wyboru właściwego czytnika. Zapraszamy do lektury!
Read more
Połączył miłość do psów z pomysłem na biznes.
W 2021 roku założył sklep na Allegro ze smakołykami i akcesoriami dla miłośników czworonogów. Stworzył go z myślą o potrzebach pupili i ich właścicieli, stawiając przy tym pierwsze kroki w świecie sprzedaży internetowej. Filip postanowił podzielić się wiedzą i nabytym już doświadczeniem w sferze budowania sprzedaży online. Zwraca uwagę na to, w co warto zainwestować na początku tej drogi. Zapraszamy do lektury!
Read more
Drukarka etykiet dla elektryka - jaką wybrać?
Czym kierować się przy wyborze drukarki etykiet dla elektryka? Porady Krzysztofa Cembala “Automatyka Krzycha” Jesteś elektrykiem, który szuka rozwiązań na usprawnienie swojej pracy na zleceniach? Jednym z takich sposobów jest dobranie idealnej drukarki etykiet do swoich potrzeb. Jak wiadomo, nie tylko umiejętności i wiedza mówią o naszym profesjonalizmie, ale także urządzenia, z których korzystamy podczas pracy. Właśnie dlatego zapytaliśmy Krzysztofa Cembala, znanego w internecie jako Automatyka Krzycha, o to, co według niego powinien mieć profesjonalny elektryk na każdym zleceniu.Zapraszamy do lektury!
Read more
Założyła świeczkowy biznes podczas pandemii. Wywiad z Annairda Candles

Prowadzi sklep internetowy z ręcznie robionymi świecami sojowymi annairda.pl, a na TikToku kulisy jej biznesu obserwuje ponad 111 tysięcy osób. Poznajcie Annairda Candles, czyli Adriannę Pasternak - kobietę, która nigdy nie myślała, że osiągnie taki sukces w e-commerce. Jak zaczęła się jej przygoda ze sprzedażą internetową, jak to wygląda od kuchni i jakie narzędzia pozwoliły jej rozwinąć skrzydła? Przeczytaj wywiad z serii #KobietySukcesuEcommerce!

Read more
Słodki świat e-commerce. Wywiad z CandyWorld.pl
Słodkie marzenia przekształciła w lokalny biznes, a tym, co pomogło jej rozwinąć sklep internetowy, była pandemia. CandyWorld na swoim TikToku pokazuje kulisy pracy karmelarza, a jej filmiki regularnie ogląda prawie milion użytkowników. Jeśli masz apetyt nie tylko na słodycze, ale także na własny biznes e-commerce, koniecznie przeczytaj pierwszy wywiad z naszej nowej serii #KobietySukcesuEcommerce!
Read more
Jak drukować czytelne kody QR? - Case Study GreenWay
Wiele dużych firm zaufało naszym rozwiązaniom. W tym wpisie przedstawiamy odczucia największej sieci stacji ładowania samochodów, czyli GreenWay. Jak sami mówią: “Dążymy do tego, aby korzystanie z pojazdów elektrycznych było realną i preferowaną opcją transportu dla wszystkich ludzi…”, dlatego ważne jest dla nich konkretne rozwiązanie problemu. Czego potrzebowali?
Read more
Jak przygotować sklep e-commerce na Black Friday?

Czarny Piątek to dzień wielkich wyprzedaży, który dotarł do naszego kraju zza oceanu, a konkretnie ze Stanów Zjednoczonych. W pierwotnych założeniach wiązał się z dużymi promocjami i wietrzeniem magazynów w centrach handlowych. Sklepy internetowe natomiast zaczęły przygotowywać specjalne okazje dla swoich klientów i tak powstał Cyber Monday. Jednak właściciele e-commerce szybko zorientowali się, że nie warto czekać na swoją kolej do poniedziałku, gdy klienci szturmują sklepy stacjonarne. Zaczęli więc uruchamiać swoje akcje promocyjne w ten kulminacyjny punkt handlowy w roku, który od kilku lat rozszerza się na cały tydzień okazji zakupowych—Black Week.

Read more
pixel