W dzisiejszym wpisie przybliżymy Wam doświadczenia Kacpra z kanału “Kapsologicznie” z drukarką termiczną AIMO 6XL, urządzeniem, które może znacząco usprawnić proces przygotowywania przesyłek w sklepie internetowym i nie tylko…
Ten wpis blogowy powstał w odpowiedzi na autentyczny problem, z jakim zwróciła się do nas nasza znajoma-Basia, prowadząca stacjonarny sklep odzieżowy. Jesteśmy pewni, że takim problemem boryka się więcej przedsiębiorców prowadzących sklep stacjonarny, dlatego tym wpisem odpowiadamy, jak w prosty i tani sposób kieszonkowe etykieciarki mogą pomóc w wypełnianiu obowiązków, które z nowym rokiem wprowadził szereg zmian w zakresie prawa konsumenckiego, w tym w zakresie prezentacji cen.
Prowadzi sklep internetowy z ręcznie robionymi świecami sojowymi annairda.pl, a na TikToku kulisy jej biznesu obserwuje ponad 111 tysięcy osób. Poznajcie Annairda Candles, czyli Adriannę Pasternak - kobietę, która nigdy nie myślała, że osiągnie taki sukces w e-commerce. Jak zaczęła się jej przygoda ze sprzedażą internetową, jak to wygląda od kuchni i jakie narzędzia pozwoliły jej rozwinąć skrzydła? Przeczytaj wywiad z serii #KobietySukcesuEcommerce!
Czarny Piątek to dzień wielkich wyprzedaży, który dotarł do naszego kraju zza oceanu, a konkretnie ze Stanów Zjednoczonych. W pierwotnych założeniach wiązał się z dużymi promocjami i wietrzeniem magazynów w centrach handlowych. Sklepy internetowe natomiast zaczęły przygotowywać specjalne okazje dla swoich klientów i tak powstał Cyber Monday. Jednak właściciele e-commerce szybko zorientowali się, że nie warto czekać na swoją kolej do poniedziałku, gdy klienci szturmują sklepy stacjonarne. Zaczęli więc uruchamiać swoje akcje promocyjne w ten kulminacyjny punkt handlowy w roku, który od kilku lat rozszerza się na cały tydzień okazji zakupowych—Black Week.