Ten wpis blogowy powstał w odpowiedzi na autentyczny problem, z jakim zwróciła się do nas nasza znajoma-Basia, prowadząca stacjonarny sklep odzieżowy. Jesteśmy pewni, że takim problemem boryka się więcej przedsiębiorców prowadzących sklep stacjonarny, dlatego tym wpisem odpowiadamy, jak w prosty i tani sposób kieszonkowe etykieciarki mogą pomóc w wypełnianiu obowiązków, które z nowym rokiem wprowadził szereg zmian w zakresie prawa konsumenckiego, w tym w zakresie prezentacji cen.
Prowadzi sklep internetowy z ręcznie robionymi świecami sojowymi annairda.pl, a na TikToku kulisy jej biznesu obserwuje ponad 111 tysięcy osób. Poznajcie Annairda Candles, czyli Adriannę Pasternak - kobietę, która nigdy nie myślała, że osiągnie taki sukces w e-commerce. Jak zaczęła się jej przygoda ze sprzedażą internetową, jak to wygląda od kuchni i jakie narzędzia pozwoliły jej rozwinąć skrzydła? Przeczytaj wywiad z serii #KobietySukcesuEcommerce!